Ny Blogg Design

Summertime

Tog kanske en halvtimma - timma att få ordning på allt, så jag är massa nöjd :)

Iaf, bilden är inte direkt ny utan från när jag var 14, haha lovley, men jag tycker om den ändå... Iaf, den stora gosedjursgeparden vann jag på en lott på Djurparken. Ingen fattade att jag vunnit stjärnvinst först, men sen så lossnade det. Och Duma blev min =)
Duma är Svahili och betyder Gepard.

Jag hoppas att alla ni andra som också längtar till sommaren kommer lite i stämmning här på bloggen, det är ju trots allt bara några veckor kvar tills det efterlängtade sommarlovet!

///Ella
Tycker du att detta inlägget saknade egntligt innehåll? Tja, sånt förekommer i dessa trakter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0