Gossip Girl / TV serie beroende




Bild från Google, I know I shouldn't... Sorry!

Kanske har jag ett beroende.
Har man det när man håller sig hemma på Söndagskvällarna för att se på en TV-serie? Om man får snudd på panik om man vet att man kommer att missa den, trots att man precis lika gärna kan köpa hela serien på DVD senare. Men jag måste ju helt enkelt få veta vad som kommer att hända nästa gång.

Undrar om jag är ensam om det här... Kanske, eller är det helt normalt? En följd av... jag vet inte vad. Rätt många gånger har jag funderat på att sluta titta helt och hållet, för att bli av med "beroendet" liksom. Men jag vet att jag kommer att se ett avsnitt en Söndag förr eller senare, och då kommer jag att önska att jag inte missat så mycket. Jag känner mig själv, även om jag länge hävdat att jag inte gör det. Eller snarare, jag känner till mina brister.

Haha, jag låter som en narkoman.
Förlåt, men är jag ensam om det här?
Finns det ingen annan därute som är det miiiinsta beroende av en TV-serie?
Antagligen är jag onormal, en följd av för mycket coca-cola light och för mycket umgänge med esteter.

///Ella

Kommentarer
Postat av: linda

haha, okej.

ojdå, 20 gånger..

2009-04-26 @ 18:25:03
URL: http://lindiieb.blogg.se/
Postat av: Livet genom glas

Heeeey! Vad menar du med det där? :P

Puss

2009-04-28 @ 10:04:45
URL: http://livetgenomglas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0